Klantonderzoek huisartsen
 

De patiënten, ingeschreven bij de huisartsen van GC Lunetten en waarvan het mailadres bij ons bekend is, hebben wij middels een enquête gevraagd wat zij van ons centrum, de diverse disciplines en de hulpverleners vinden. Degene die de enquête ingevuld hebben willen wij hartelijk danken hiervoor. De uitslag van de enquête en de verbeterplannen die we naar aanleiding hiervan gemaakt hebben willen we graag met u delen.

Het cijfer dat u in 2021 aan de huisartsen hebt gegeven is:  8,2

 

Huisartsen sterren max  5    
was telefonisch goed bereikbaar 3,5    
begreep de klacht waar ik voor kwam 4,5    
legde begrijpelijk uit 4,6    
informeerde mij over het verloop van mijn klacht 4,5    
nam mijn wensen mee in het bepalen van behandeling 4,5    
       
ik kon de huisarts de vragen stellen die ik wilde 4,5    
ik had vertrouwen in de huisarts 4,5    
ik kreeg van de huisarts een behandeling en/of advies waar ik wat mee kon 4    
de behandeling van de huisarts sloot aan op de behandeling van andere zorgverleners 4,5    
       

 

U heeft en aantal complimenten gegeven aan de huisartsen en de medewerkers van de huisartsenpraktijk:

Huisarts is erg betrokken, legt goed uit. Toont interesse. De wil om het beste te doen voor de patient spat eraf!

Fijn dat er zoveel tijd genomen wordt. Legt op niveau uit en oordeelt niet. Aardige assistente en fijn spoedhuisarts die ondanks dat ze mij niet kende, heel open stond om gelijk te helpen.

Werd goed geholpen, ook telfonisch werd er goed meegedacht en werd er snel een plakje voor mij vrijgemaakt.

Goed bereikbaar. Snel tijd voor een afspraak. Goed en duidelijke bereikbaarheid ook in Coronatijd.

 

Naast een hele positieve beoordeling heeft u ook een aantal verbeterpunten aangegeven. Deze punten hebben we meegenomen in onze verbeterplannen. Hieronder een overzicht wat we al verbeter hebben en waar we nog mee bezig zijn.

Telefonische bereikbaarheid

Online functies -> online afspraken maken weer instellen

Communicatie -> huisarts moeilijk te bereiken, assistente bewaakt de poort / assistentes vriendelijker aan telefoon, sorry zeggen voor het lange wachten / meer tijd voor patienten creeren / meer geduld voor patient, geruststellen / meedenken met de patient geldt zowel voor sommige huisartsen als assistentes